Відділення нашого центру

           В установі діють такі структурні підрозділи:

відділення соціальної допомоги вдома

На безоплатній та на платній (якщо є діти не пенсійного віку)основі на обслуговування приймаються одинокі громадяни похилого віку, громадяни які не здатні до самообслуговування з частковою втратою рухової активності (мають III, IV і V групу рухової активності) і потребують сторонньої допомоги , інваліди, які досягли 18 річного віку, відділення не здійснює соціального обслуговування (надання соціальних послуг) громадян, які потребують цілодобового стороннього догляду.

Перелік документів, які необхідні для прийняття у відділення соціальної допомоги вдома:

  • письмова заява громадянина;
  • медичний висновок про не здатність до самообслуговування, потребу в постійній сторонній допомозі та догляді в домашніх умовах;
  • карта індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг);
  • один примірник договору, укладеного громадянином і територіальним центром про соціальне обслуговування (надання соціальних послуг);
  • довідка про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
  • витяг з Реєстру правочинів про відсутність укладеного договору довічного утримання (догляду), виданий нотаріусом (за наявності);
  • копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);
  • довідка з пенсійного фонду про розмір пенсії;
  • довідка з ВЖРЕП.

• відділення денного перебування 

Відділення соціально-побутової адаптації обслуговує громадян незалежно від їх сімейного стану, які мають часткове порушення рухової активності та не мають протипоказань для перебування в колективі, та потребують соціально-побутової і психологічної адаптації.

Відділення соціально-побутової адаптації надає:

соціально-побутові послуги - соціально-побутова адаптація осіб похилого віку, інвалідів з метою усунення обмежень життєдіяльності, підтримка соціальної незалежності, навчання трудовим навичкам, адаптація до посильної трудової діяльності;

соціально-педагогічні послуги - організація індивідуального корекційного процесу з відновлення знань, вмінь та навичок з орієнтування в домашніх умовах, ведення домашнього господарства, самообслуговування, і поведінки у суспільстві, виховування навичок спілкування, виявлення та сприяння розвитку різнобічних інтересів і потреб, організація дозвілля і відпочинку (проведення лекцій, бесід, зустрічей, створення самодіяльних художніх колективів, гуртків тощо);

психологічні послуги - організація надання консультацій з питань психічного здоров'я та поліпшення відносин з оточуючим соціальним середовищем, психологічна корекція, надання методичних порад;

інформаційні послуги - надання інформації з питань соціального захисту населення; представництво інтересів; допомога в отриманні безоплатної правової допомоги , необхідної для ліквідації складної життєвої ситуації, що склалася;

Перелік документів, які необхідні для прийняття у відділення соиіально-побутової адаптації,

  • письмова заява громадянина;
  • медичний висновок про потребу в соціально-побутовій адаптації та відсутність медичних протипоказань для перебування в колективі;
  • карта індивідуальних потреб у соціальних послугах;
  • копія довідки про встановлення групи інвалідності;
  • довідка про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщені/будинку осіб;
  • копія наказу про здійснення (припинення) обслуговування.

• відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги.

Право на безоплатне обслуговування відділенням адресної допомоги мають:

  • громадяни, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю і не мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу або рідні є громадянами похилого віку чи визнані інвалідами в установленому порядку;
  • інші громадяни похилого віку, інваліди, хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів, за умови, що середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж 1,5 прожиткового мінімуму для сім'ї;
  • громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж прожитковий мінімум для сім'ї.
  • Відділення адресної допомоги виходячи з можливостей, наявної фінансової та матеріально-технічної бази безоплатно забезпечує громадян;
  • одягом, взуттям, іншими предметами першої потреби;
  • ліками, предметами медичного призначення;
  • предметами побутової гігієни;
  • продовольчими та промисловими товарами;

Перелік документів, які необхідні для прийняття у відділення організації надання натуральної та грошової допомоги

  • за згодою громадянина складається акт обстеження його матеріально-побутових умов.
  • письмова заява громадянина;
  • довідка про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщені/будинку осіб;
  • довідки про доходи членів сім'ї ;
  • копія паспорта, довідки про інвалідність, посвідчення учасника.
Коростенський територіальний цент
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати